söndag 10 februari 2013

Helgträning på UTK

Hej! Orkade inte skriva något inlägg igår då det inte var något kanonpass.. Men kan ha något med att jag vägde 92,1kg under passet igår och det är väldigt lite för min del. Så det fick blev lite extra mat igår kväll. :) Det jag körde igår var bänk och där jag körde 5x5@100kg och sedan massa annat. Inget märkvärdigt pass alltså!

Idag har jag sovit lite mera har fått upp min kroppsvikt på 93,5kg så hade lite mera tryck idag! Körde lätt mark och 6x4 i böjen. Blev sedan lite bålträning och sådant. Är för svag i ländryggen just nu så kommer att lägga stor fokus på det. Så blir inget bälte på den lätta markdagen och massa good mornings framöver. :)
 
Mark:
3x3x182,5kg ( försök till explosivt)
1x220kg (sugen på en lätt singel bara)

Böj:
6x4@145kg
Här håller jag på att testa lite olika stanser och även hur högt jag ska ha stången. Men går väl framåt iaf.

Good mornings:
5x 60 / 60 / 70kg

Hjulet:  (på fötterna och negativt)
2x5

hjulet på knäna:
8x15kg
5x20kg

djupa box squats med bred stans:
3x3x100kg

Denna film är filmad på UTK idag. Har testtränat nu torsdag, lördag och söndag och tycker att det känns riktigt bra där så kommer att fixa kort på tisdag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar