söndag 10 mars 2013

Helgträning

Hej! Igår var jag och tränade på Antonis gym igen då vi fick besök av några från fitness 24 i gävle. Tog det väldigt lugnt och körde mina 10st 3:or på 90kg. Fortfarande extremt lätt och körde nästan utan vila på vissa sett. Gick sedan runt och körde lite allt möjligt men tog det väldigt lugnt då jag kände mig lite krasslig. Även idag har det varit ett segt och lugnt pass. Körde mark utan bälte och drog ett pb där (ej max) och sen lite "lätta" 3:or.
Skulle sedan köra böj och kändes jättebra när jag värmde på 60,100 och 117,5kg. Men sen la jag på 135kg och det kändes extremt onaturligt så det blev inte högre vikt än det. testade sedan bänkpress men kändes rätt kasst också. Körde även kronlyft och det gick inte heller bra... Gick sedan hem. :P

Mark utan bälte:
2x190kg
1x215kg
1x227,5kg (utan bälte pb)
3x3x187,5kg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar