fredag 26 april 2013

Onsdagens pass:

I onsdags invigde jag min tävlingstrikå med att köra rätt så tungt i böj och sen lätta mark. Just då kändes det väl inte 100% var seg i kroppen och inget bra tryck i repetitionerna... Men förhoppningsvis så kommer det vara annorlunda på tävlingen då man är mer utvilad.

Stegade upp som vanligt i böjen 60,100,120,140,160 för att sedan börja med singlar och gjorde då singlar på 170, 175 och 180kg. Nöjde mig där då 180kg var rätt tungt denna dag..

Gick över till marken! Fick ett tips förra passet som jag testade idag och lyckas då hålla ryggen bättre än vanligt och det medför att sista biten blir väldigt lätt!
Är så tätt inpå tävling och kände mig redan lite trött i benen så valde att inte gå över 220kg men det kändes rätt lätt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar