måndag 15 april 2013

Gårdagens pass

Hej! Igår var det tänkt att jag skulle försöka maxa i marken så jag vet ungefär vart jag ligger nu när tävlingen närmar sig. Så jag stegade upp och drog 200, 220 och 240 för att sedan göra ett försök på 260. Men det var något väldigt skumt med tekniken igår och starterna kändes väldigt onaturliga. Så det vart med andra ord inget nytt rekord men jag känner att om jag utvilad så borde jag verkligen ha 260kg!

Utöver ett missat maxförsök i marken så körde jag frontböj där jag gjorde en singel på 130kg (PB) men känner att jag har mycket mer där! Körde även Knäböj utan bälte och var uppe på 160kg som mest och gjorde en lätt singel.
Gick sedan tillbaka till marken och testade lite starter med lyftarskor på. Var då uppe på 230 som mest och det kändes rätt lätt även fast kroppen var väldigt trött!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar