måndag 21 januari 2013

Information om mig

Hej och välkommen till min sida!
Här kommer ni att kunna följa min utveckling inom träning. Jag kommer att använda detta som en logg där jag skriver upp träningsresultat med videos och tankar. Men kommer säkert att bli lite annat också!

Information om mig:
Är en kille som är född 91 som gillar att träna på gym. Har tränat seriöst sedan 2010 och kommer nu att sätta igång med tävlingar inom Styrkelyft (Knäböj+Bänkpress+Marklyft). Nuvarande rekord är (170-122,5-250) men var ett tag sedan jag gjorde någon form av maxning i bänk eller böj så har en hel del mer att ge där!
Bor för nuvarande i Uppsala i en lägenhet med min hund och pluggar till civilingengör. Tränar på Antonis Gym här i Uppsala, är medlem i Borlänge Atletklubb och har MM Sports som sponsor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar