tisdag 21 maj 2013

Sliten och fortsatt tung träning!

Hej! Dagens pass bestod av highbar böj, bänkpress, highbar pausböj, militärpress, pushpress och viktade chins. Ett medelbra pass skulle jag vilja säga. Knäböjen är lite jobbig just nu då jag fortfarande har ont i mitt vänstra knä. Detta medför att jag inte kan "guppa" lika bra i botten som jag brukar. Ländryggen sade också ifrån under böjen så fick bli ganska lätta böjar...

Highbar böj 5,5,5*
5x130kg
6x147,5kg (hade säkert haft 7-8 om jag velat ta ut mig helt)

Bänk 6x6@98kg (väldigt lätt idag!)

Pausböj 3,3,3*:
3x122,5kg
3x137,5kg (hade nog haft 5-6 reps men kände att ryggen började säga ifrån)

Militärpress
5x56kg, Rätt dött efter bänken.

Pushpressade sedan några reps på 70kg och en singel på 80 för att sedan gå över till chinsen där jag gjorde 3*kv+20kg. Alltid något! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar